2006/11/18

Tokyo tower



Do you remember the book "Tokyo Tower"?



Once, I had written about it on this blog.
The story is about one family.
At this night, the TV drama of "Tokyo Tower" will be broadcasted in Japan.

I look forward to watching it. It must be true that I will be impressed with his mother and him and shed my tears.

4 件のコメント:

Mike さんのコメント...

Hi Reona
I remember your blog about Tokyo Tower,
was the T.V. drama as good as the book?
I hope you enjoyed it
take care
Mike

匿名 さんのコメント...

こんばんわっ。

このドラマいかがでした?
私は見なかったんですけど、本はすごい売れてますよね~
映画になり、連ドラになりですごいですね~リリーさん。(笑)

reona さんのコメント...

Mike:
Thank you for the comment.

Yes,it was very good.

But I prefer the novel.
The movie is making now.
So you will be able to watch it soon.

sainsburysさん:
コメントありがとうございますー。
確かによかったです。
ただ、先に小説を読んでいたので、
いまいち、イメージが違って泣けませんでした。
でも、いい話でした!

匿名 さんのコメント...

I read this novel.
I was moves to tears.
But I haven't watch the movoe.
So I'd like to watch it.